Lu Bo shared Miraculous Master For English Language's photo.
ထိုင္းႏိုင္ငံသည္ ပညာေရးအကဲျဖတ္အဆင့္တြင္ အညံ့ဆံုးျဖစ္ေနWritten by ေရႊေမာင္
ႏို၀င္ဘာလ ၂၈ ရက္ေန႔တြင္ ထုတ္ေ၀သည့္ ဘန္ေကာက္ပို႔စ္ သတင္းသာတြင္ ႏိုင္ငံေပါင္း ၄၀ ကို
ပညာေရး ေလ့လာဆန္းစစ္မႈမ်ား ျပဳလုပ္ရာ၌ ထိုင္းႏိုင္ငံသည္ အဆင့္ ၃၇
တြင္ရွိေနေသာေၾကာင့္ အညံဆံုးအေနအထား သို႔ေရာက္ေနေၾကာင္း သိရသည္။
ထိုေလ့လာဆန္းစစ္ခ်က္ကို ၿဗိတိန္ပညာေရးသုေတသနအဖြဲ႔ Person Plc
မွျပဳလုပ္ခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္။
ေလ့လာဆန္းစစ္ခ်က္အရ ဖင္လန္ႏိုင္ငံသည္ ရမွတ္ေပါင္း ၁ ဒသမ ၂၆ မွတ္ျဖင့္ ပထမေနရာတြင္ရွိေၾကာင္း၊ ဒုတိယေနရာတြင္ ေတာင္ကိုရီးယားႏွင့္ တတိယေနရာတြင္ေဟာင္ေကာင္တို႔ကလို က္ေၾကာင္း၊ စတုတၳေနရာမွာ ဂ်ပန္၊ ပဥၥမေနရာတြင္ စင္ကာပူႏိုင္ငံတို႔ျဖစ္သည္။
ထိုင္းႏိုင္ငံသည္ ရမွတ္ေပါင္း ၁ ဒသမ ၄၆ မွတ္ျဖင့္ အဆင့္ ၃၇ တြင္ေရာက္ေနၿပီး၊ သူ႔ေနာက္တြင္ ၃ ႏိုင္ငံသာ ရွိေတာ့သည္ဟုဆိုသည္။
ထိုသို႔ႏိုင္ငံအဆင့္မ်ား သတ္မွတ္ရာတြင္ စမ္းသပ္စစ္ေဆးရာ၌ စာဖတ္၊ စာေရးႏွင့္ သခ်ၤာဆိုင္ရာ စြမ္းရည္မ်ားႏွင့္ ပညာေရးဆိုင္ရာ ေအာင္ျမင္မႈရလဒ္မ်ားကိုၾကည့္ကာ ဆံုးျဖတ္အမွတ္ေပးျခင္းျဖစ္သည္။ ထို႔ျပင္ ႏိုင္ငံ ၄၀ အတြင္း စာတတ္ေျမာက္မႈႏႈန္းထားႏွင့္၊ ပညာတတ္ဘြဲ႔ရေမြးထုတ္ေပးနိုင္မႈ အေနအထားတို႔အေပၚၾကည့္ၿပီး အမွတ္ေပးျခင္းျဖစ္သည္။
ထိုင္းႏိုင္ငံတြင္ ပညာေရးနိမ့္က်ေနသည္ဆိုသည့္ အကဲျဖတ္ခံရမႈႏွင့္ပတ္သက္ၿပီး အြန္လိုင္း ဘေလာ့ဂ္မ်ားတြင္ ေ၀ဖန္ေရးသားၾကရာ၌
“ဆရာေတြ ညံ့ဖ်င္းလို႔”
“ပညာေရးကို ဘယ္ေလာက္္ေအာင္ျမင္သလဲဆိုတာနဲ႔တ ြက္လို႔မရပါဘူး။ ပညာတတ္ဆိုတာ ပညာတတ္ၿပီး ဘာမွ မလုပ္ႏိုင္ရင္ အလကားပဲ”
“ပညာေရးအတြက္ ဆရာေကာင္းေတြရွိဖို႔ ေငြေတြအမ်ားႀကီး စိုက္ထုတ္သံုးဖို႔လိုေသးတယ္”
“က်ဳပ္တို႔ႏိုင္ငံ တကၠသိုလ္ပညာတတ္ေတြဆိုတာက ဘြဲ႔သာရတယ္၊ အထက္တန္းအဆင့္ေတြေလာက္ေတာင္ မတတ္ဘူး”
“ေငြေပးႏိုင္က ဘြဲ႔ေတြရဆိုတဲ့ အေလ့အထႀကီးကို မျပင္ႏိုင္သမွ် ဟန္မက်ဘူး”
ဆိုသည့္ ေ၀ဖန္ခ်က္မ်ားကို ေတြ႔ေနရသည္မွာ ျပန္လည္စဥ္းစားစရာျဖစ္သည္ဟုသိရသ ည္။
NLABR
Web-site: www.nlabr.com
Facebook: Sa Maung
Facebook: Miraculous Master For English Language
ေလ့လာဆန္းစစ္ခ်က္အရ ဖင္လန္ႏိုင္ငံသည္ ရမွတ္ေပါင္း ၁ ဒသမ ၂၆ မွတ္ျဖင့္ ပထမေနရာတြင္ရွိေၾကာင္း၊ ဒုတိယေနရာတြင္ ေတာင္ကိုရီးယားႏွင့္ တတိယေနရာတြင္ေဟာင္ေကာင္တို႔ကလို
ထိုင္းႏိုင္ငံသည္ ရမွတ္ေပါင္း ၁ ဒသမ ၄၆ မွတ္ျဖင့္ အဆင့္ ၃၇ တြင္ေရာက္ေနၿပီး၊ သူ႔ေနာက္တြင္ ၃ ႏိုင္ငံသာ ရွိေတာ့သည္ဟုဆိုသည္။
ထိုသို႔ႏိုင္ငံအဆင့္မ်ား သတ္မွတ္ရာတြင္ စမ္းသပ္စစ္ေဆးရာ၌ စာဖတ္၊ စာေရးႏွင့္ သခ်ၤာဆိုင္ရာ စြမ္းရည္မ်ားႏွင့္ ပညာေရးဆိုင္ရာ ေအာင္ျမင္မႈရလဒ္မ်ားကိုၾကည့္ကာ ဆံုးျဖတ္အမွတ္ေပးျခင္းျဖစ္သည္။ ထို႔ျပင္ ႏိုင္ငံ ၄၀ အတြင္း စာတတ္ေျမာက္မႈႏႈန္းထားႏွင့္၊ ပညာတတ္ဘြဲ႔ရေမြးထုတ္ေပးနိုင္မႈ အေနအထားတို႔အေပၚၾကည့္ၿပီး အမွတ္ေပးျခင္းျဖစ္သည္။
ထိုင္းႏိုင္ငံတြင္ ပညာေရးနိမ့္က်ေနသည္ဆိုသည့္ အကဲျဖတ္ခံရမႈႏွင့္ပတ္သက္ၿပီး အြန္လိုင္း ဘေလာ့ဂ္မ်ားတြင္ ေ၀ဖန္ေရးသားၾကရာ၌
“ဆရာေတြ ညံ့ဖ်င္းလို႔”
“ပညာေရးကို ဘယ္ေလာက္္ေအာင္ျမင္သလဲဆိုတာနဲ႔တ
“ပညာေရးအတြက္ ဆရာေကာင္းေတြရွိဖို႔ ေငြေတြအမ်ားႀကီး စိုက္ထုတ္သံုးဖို႔လိုေသးတယ္”
“က်ဳပ္တို႔ႏိုင္ငံ တကၠသိုလ္ပညာတတ္ေတြဆိုတာက ဘြဲ႔သာရတယ္၊ အထက္တန္းအဆင့္ေတြေလာက္ေတာင္ မတတ္ဘူး”
“ေငြေပးႏိုင္က ဘြဲ႔ေတြရဆိုတဲ့ အေလ့အထႀကီးကို မျပင္ႏိုင္သမွ် ဟန္မက်ဘူး”
ဆိုသည့္ ေ၀ဖန္ခ်က္မ်ားကို ေတြ႔ေနရသည္မွာ ျပန္လည္စဥ္းစားစရာျဖစ္သည္ဟုသိရသ
NLABR
Web-site: www.nlabr.com
Facebook: Sa Maung
Facebook: Miraculous Master For English Language
No comments:
Post a Comment
mr.kyaingtun@gmail.com